måndag 26 januari 2015

vilken härlig dag!


Vackraste blommorna fick jag av gubben idag på vår bröllopsdag!


Godaste strömmingsflundrorna fick gubben av mej. För ska man fira så är det bäst att slå på stort, tänkte jag... Sen tror jag nog att det får bli en liten Baileys till kvällskaffet, för det finns mer att fira idag. Jag har nämligen ett rykande färskt anställningsbevis i min hand; en tillsvidareanställning på finaste Solrosens Second hand & café! Vilken fantastiskt bra dag detta blev!

KRAMAR
torpmormor


12 kommentarer:

  1. Grattis till båda sakerna! Väl värt att fira med både strömming och Baileys:)

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Grattis till både bröllopsdag och anställningen! Så roligt för dig, sådant ska firas!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Grattis på bröllopsdagen i efterskott, får man väl säga!
    Vilka härliga blommor du fick, men maken gjorde ju ett gott byte! ,-)

    SvaraRadera
  4. P.S. Och GRATTIS till jobbet, glömde jag ju att skriva!!! D.S.

    SvaraRadera
  5. Grattis till jobb, bröllopsdag, strömming och en skvätt Baileys!!!/Lilla gummann

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till allt. Så kul med jobbet också.
    Hoppas Baileysen smakade bra.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  7. Härligt att fira! Stort grattis vad kul med jobbet.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  8. Dubbelt grattis då, både till bröllopsdagen och till anställningsbeviset! Åh, vilken lycka att kunna vistas bland spännande saker och dessutom få betalt! :)
    All lycka till dej!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  9. GRATTIS!!!! Igen ,på riktigt!

    SvaraRadera
  10. Varmt grattis! Låter som ett riktigt roligt jobb.
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
  11. Härliga tider, strålande tider, grattis till nya jobbet !
    Att fira det med blommor, strömming och Baileys är ett bra sätt att fira !
    Stor kram och en trevlig helg önskar jag dej !
    / Anneli

    SvaraRadera
  12. Grattis till allt firande. Låter som ett riktigt spännande jobb..

    Kram Maidi

    SvaraRadera

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!