söndag 14 april 2019

ponny-lycka


I helgen har jag varit och träffat familjens nyaste medlem, nämligen den finaste och mest älskade ponnyn Bibbi. Vilken lycka för barnbarnet Lilly att ha en hästintresserad mamma som gör det möjligt att skaffa en alldeles egen ponny! Ett stort ansvar som verkligen kräver stöd och intresse från hela familjen. Som "gammal" ponnymamma känns det extra roligt att uppleva allt igen och att slippa allt ansvar och eventuella bekymmer... ;)




En ny färg på palettblad och några minipenséer fick följa med hem från planskolan!

En stor varm KRAM vill jag sända till alla underbara bloggvänner som skriver så fina och rara kommentarer till mej, där jag lever i min sorgebubbla. Med våren och värmen så känner jag att lust och ork kommer mer och mer. Så tacksam för det.

Ha en fortsatt fin söndag!
torpmormor 

4 kommentarer:

  1. Vilken lycka att ha en egen ponny. . . man ser verkligen glädjen i hennes ögon! Det måste vara alla flickors dröm!
    Ha en fortsatt fin söndag o hoppas du kan plantera dina palettblad utan frostnätter!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken lycka att ha en egen ponny och man kan verkligen se hur den lilla tjejen lyser av lycka!
    Så härligt för dej att slippa ta det stora ansvaret.
    Vackert med alla vårblommorna, men så himla kallt ännu. Vi hoppas på värme i veckan som kommer!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Vilken lycka! Jag försökte bli hästtjej när jag var 8 år men trillade av och bröt armen min andra lektion. Försökte igen på gymnasiet men var alltid glad när lektionen var slut. Men jag ser glädjen i hennes ögon och förstår den. Hoppas nu på lite vårvärme till påsk verkade så på prognosen.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Känner igen lyckan genom ett av barnens hästintresse. Att äga en ponny är stort och ansvarstagande. Viktigt att hela familjen är engagerad. Min familj fick många lyckliga år tillsammans med fina Daisy innan hon fick somna in i sin hage för tyvärr lever inte heller ponnys för alltid.

    Ha en fin början på påskveckan.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!