fredag 28 augusti 2020

festernas sommar


Oj, vad med fester vi haft denna sommar! De jämna födelsedagarna har avlösta varandra och sen några ojämna bemärkelsedagar där emellan. Min födelsedag blev fin och minnesvärd i sin enkelhet tillsammans med barn och barnbarn. Precis som jag ville ha det.


 

Vi tillbringade ett par dagar i Mariefred och sov gott och fint på Gripsholms Värdshus. Sen var det bara att ladda om till äldsta dotterns 40-årsdag.




Undrar hur många tårtbitar en dragit i sig i sommar....
Här är det Sara som hugger in på 40-årstårtan!


Ett par dagar efter det var det min fars tur att fylla 80 år. Vi ställde till med kalas hemma i min trädgård för hela släkten, vi blev 25 personer mellan 0-86 år. Sååå himla trevligt!

                               

Älskar denna bild, där mitt barnbarn målar sin gammelmormor till en katt!
Så himla fint att bjuda på sig själv och gå runt som en katt på kalaset! 

Ja, en sommar fylld med kalas är väl ingen skitsommar direkt.
Nu hoppas jag på en lugnare höst....
Men det tror jag nog inte att den blir, för stora projekt är på gång.
 Men det tar vi en annan dag.

KRAM
torpmormor




2 kommentarer:

  1. Så härligt ändå med många kalas och så många jämna födelsedagar att fira! Kul att ni ändå lyckades i dessa tider, men det är ju bra att man kan vara utomhus. Vilken härlig bild på dej med ballonger mitt i vetefältet (tror jag det är).
    Så fint med lite positiva känslor inför hösten, som jag antar att du har. Det låter ju jättespännande!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Oj vilket kalasande för alla jubilarer. Hoppas ni hämtat er!

    Nyfiken på tisslet du ger oss... Spännande!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!