torsdag 23 juli 2020

sommaren rullar på


Sommaren rullar på, och jag har varit så dålig på att uppdatera på bloggen. Det kan ju vara så att det hänt så mycket att jag inte haft tid, i så fall är det ju bara gott.


En dag blev jag kidnappad av mina bästa vänner för en hel dag fylld av överraskningar. Vilken fantastisk dag det blev, tänk att jag klarade det med mitt stora kontrollbehov... ;)


Pionerna har jag njutit färdigt av för denna sommar. Det gick på några få dagar i sommarvärmen. Underbart är kort. 


Idag är det en dag som jag ska njuta av från morgon till kväll...
Det är nämligen dags för mej att stiga in i den aktningsvärda åldern av 60 år!
Jag har haft en förfärlig åldersnoja, som säkert beror på att min kära bara fick uppleva 62 födelsedagar. 
Men idag är jag glad och ska fira stort med hela familjen och bo flott på hotell dagen till ära!
Bilder kommer!

KRAAAM!

3 kommentarer:

  1. Grattis på dig! Nu blir det bara bättre, livet blir liksom enklare efter 60. Jag vet! Och ännu bättre blir det efter 70, wow så mycket kul du har framför dig!

    Sommarkramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Senkommet grattis såhär en dag efter! Ja, nu blir allt bara bättre, om Solstrimmor säjer här! Så kul att bli kidnappad också, och säkert hade du jättetrevligt! Härliga sommarbilder du visar med både pioner och sommartårta!
    Grattiskramar
    Lisa

    SvaraRadera

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!