måndag 25 november 2019

vilomåndag

Bild från vårt café

Idag landar jag efter en veckas julmarknad på jobbet med åtskilliga veckors planering och förberedelse. Vi plockar fram och säljer alla de julsaker som snälla människor skänkt oss under året. Detta år var det nog rekord med julprylar och tomtar!
På instagram heter vi @secondhandsolrosen (där finns det mycket bilder)


Idag blev det lite skogstramp och koll av adventsljusstakarna som ALLTID har en förmåga att ha pajade ljus inför varje advent...

Allt gott!
Torpmormor

3 kommentarer:

  1. Jag landar också idag! Men av en helt annan anledning. Har precis för en timme sedan lämnat mitt bokmanus till tryck! Hurra!

    Nu ska jag... inte göra någonting alls!

    Ha det återhämtningsskönt.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Så härligt att omge sej med gamla julsaker. Säkert ett och annat nostalgiminne som dyker upp då.
    Det ser jättefint och härligt ut!
    Vilken vacker mossa du har hittat!
    Här har stjärnor och ljusstakar åkt upp just idag. Har kollat igenom allt och det är EN stake där inte ett ljus funkar. Visst, det är alltid lite spännande. Måste nog åka förbi ett ljusaffär och få tag i lampan som passar. Visst är det väl typiskt!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Tittat på Solrosens instagram. Så fint det ser ut. Måste vara kul att jobba där!
    Har adventsfixat hos min mamma idag och i stugan åkte några stakar upp i helgen. Ska väl få till det hemma också innan söndag :)
    Kram Annika

    SvaraRadera

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!