lördag 20 juli 2019

SEMESTER!


Äntligen, efter (som jag känner) många och långa längtansveckor kom äntligen SEMESTERN! Det firades in som i låten med "cava aperol", tyvärr inte i bersåkopparna då de fattas mej på porslinshyllan...


En liten försmak av semester hade vi, äldsta dottern och jag förra helgen. Vi hade spahelg med konsert på Sätra Brunn i Sala. Jättemysigt med jätteregn som avslutades i jättesol! :)


Buffé i solen medan vi väntade på Lisa Ekdahl.


En fin konsert i dessa underbara omgivningar. Ett besök på Sätra Brunns kurort rekommenderas verkligen. Det känns som om tiden stått stilla där och det är väldigt intressant att flanera runt och titta på allla vackra hus och tänka på hur det hade sett ut där för hundra år sedan.


Allt gott alla fina!
torpmormor


2 kommentarer:

  1. Härligt med semester och jättehärligt med Sätra Brunn! Där har jag varit flera gånger och vilket underbart ställe det är, med alla ljuvliga små hus, som är olika. Ja, stämningen alltså! Spa-helg är verkligen inte dumt att börja semestern med! Det ser riktigt skönt och gott ut där med maten och konsert ovanpå det! Jag kan tro att ni hade en helhelg!
    Fortsätt och njut av semestern!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en fiiin semester och hoppas du inte behöver använda paraplyet så ofta!

    Sommarkramar från Eva-Mari

    SvaraRadera

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!