onsdag 13 mars 2019

än så är det vinter...


Igår sken solen så ljuvligt och tulpanerna njöt lika mycket som jag. Men idag kan en lätt hålla sig för skratt, för det har snöat och blåst blötsnö heeela dagen! Fy katten! Jag skottade bara en liten ränna för jag vägrar tro att snön ska ligga kvar...


Men "Thomas The Cat" går det ingen nöd på, han njuter i fulla drag av sin fina bädd som jag investerat åt kattskrället. Baktanken var att jag ska slippa katthår i sängen, och tänk att han fattade galoppen. Han har sovit där i tre nätter nu och verkar älska det! ;) 

Ha det gott!
torpmormor

3 kommentarer:

  1. Ljuvlig tulpan och kattskrället verkar ju trivas på nya kudden! Så fin den är, men något kattväder var det inte alls idag. Mars förnekar sej inte. Hoppas att det blir vår snart.
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Så gullig kisse. Sen måste jag också säga att oj vilka härliga bilder också. Ha en fin kväll kram från Nina

    SvaraRadera
  3. Har ni fortfarande snö. . .här har allt regnat bort nu!
    Jätte söt liten kisse. . . inte alls någon kattskrälle!!! ;-) Kissar förstår mer än man tror så han förstår nog vinken med mysiga mjuka bädden! :-)
    Ha det så bra och Trevlig Helg!
    Kram till dig o kissen

    SvaraRadera

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!