måndag 28 januari 2019

dagarna går


Dagarna går och jag tar tag i praktiska saker, det är massor av pappersarbete förstås. Är man lite av en kontrollperson, så det är nog bra för fortsättningen att bli insatt i allt. Helt plötsligt står jag som ägare av sex fordon och ALLT annat som nu ska flyttas över i mitt namn.


Barnen med familjer kommer på helgerna, vi lagar mat, skrattar, gråter och intalar oss att allt kommer att bli som vanligt. Någon gång. När vet vi inte. Men det kommer.



Hemlagad tortellini går ju inte av för hackor! ;)

Kram Torpmormor



6 kommentarer:

  1. Många varma styrkekramar till dej!
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Vilken lycka att du har barnen med familjer som hjälper dig. Att dela sorgen och kunna minnas ihop är fint. Det kommer att ta tid att det chockartade mildras men det kommer en dag när det plötsligt känns som livet inte bara är mörkt. Hoppas du kan kan se ljuset i framtiden.

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!
      Jag tar en dag i taget. Vissa dagar går riktigt bra och sen faller man pladask igen. Men det har ännu bara gått en månad, så allt kommer att gå bättre och bättre såklart.
      KRAM Annica

      Radera
  3. Tänker på Dig! Så ledsamt, ingen ålder alls . Ja livet kan ändra sig så snabbt. Du verkar så klok mitt i allt.
    Det måste såklart få ta tid. Sköt om Dig!
    Styrkekramar till Dig!
    Annika

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig "matverkstad". Ser fantastiskt gott ut. Finns det något recept du vill dela med dig?
    Kram Marie

    SvaraRadera

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!