söndag 18 oktober 2015

upp i det blå


Äntligen är de sista spikarna och brädorna på plats på vårens-sommarens-höstens carportbygge. Det blev till och med tid över att kolla utsikten uppe i skyliften. Hoppas nu på att gubben och jag ska kunna unna oss en "åkaborthelg" framöver. Vilken underbart solig helg vi fått njuta av! Lilly (barnbarnet) och jag har klippt ner buskar och röjt undan i trädgården, det ser riktigt skapligt ut nu! :) Vi har också lyckats tappa ner både sekatör och planteringsspade i lilla dammen, så det blev även en liten fisketur...

Önskar Er alla en fin start på nya veckan!
Torpmormor



2 kommentarer:

  1. Då hann ni med bygget innan vintern kom!
    Trädgårdsarbete på hösten är mysigt.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att ni tappade sekatör och spade! Då blev det ett extra litet äventyr! :-)
    De är ganska häftiga de där skyliftarna! Vi hade hem en då vi målade huset. Att jag inte tänkte på att få hänga med upp i korgen! Nu blev det bara min son som höll sig i den. Han var snabb på att lära sig styrningen. Ska det vara alla år med tv-spel som kan ha underlättat styrandet tro! Haha! :-D

    SvaraRadera

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!