torsdag 10 april 2014

latmasken


Idag har jag varit rysligt lat. Hängt vid dator och iPad hela dagen... Hängt en tvätt och fixat en halvdan middag åt maken är nog det enda nyttiga jag gjort idag. Det känns som jag inte riktigt landat i min ledighet än, måste hela tiden prestera. Det här att vara ledig är en konst som tar tid att lära har jag förstått!


Jag vet inte hur mycket bröd som bakats under dessa fem veckor jag varit ledig! Frysen är knökfull, vilket är ganska bra med tanke på påsk och besök av barn och barnbarn... ;)

Många kramar!
Torpmormor

2 kommentarer:

  1. Hej på dig!! Nu träffas vi här oxå :) Oj vad du bakar och står i, men gott att ha i frysen. Tack för dina fina ord hos mig...jag blir så glad :) Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Men vilken trevlig blogg!! Nu måste jag sätta mig ner och läsa vad Du skrivit.../Lilla gummann

    SvaraRadera

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!