fredag 14 mars 2014

rapport från torpet


Dagarna går. Jag börjar så smått fatta att jag är ledig. Men jag är fortfarande lätt uppskruvad och vaknar tidigt, drömmer jobbdrömmar och har svårt att komma ner i varv. Det här är något som antagligen kommer att ta sin tid. 
Jag ska numera försöka att baka allt vårt matbröd. (Läs mina ambitioner är...) Så nu är frysen fylld för denna gång. Det känns bra!


Var i stan hela torsdagen med en lånebil, då våran var på service och fick drag monterat. Väntetimmarna spenderade jag med denna härliga lilla fröken:


Dagarna går fort som tusan. Är det så här pensionärerna känner sig?! Får nog börja ställa väckarklockan för att hinna med allt jag vill göra... ;)

Kram från torpmormor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!