lördag 13 juli 2013

Heta dagar!

Oj, vilken värme vi har! Det frasar i gräset och blommorna skriker efter vatten! Inne på altanen är det över 30 grader varmt, trots att man öppnar alla fönster. Konstigt nog så klarar pelargonerna detta, men mycket vatten vill de ha. Min ögoninflammation börjar bättra på sig nu. Igår var första dagen på 8 dagar som jag klarade att vara utan solglasögon. Jag har tom haft dem på mej inomhus stundtals.

 Vi har haft minsta barnbarnet här i tre nätter, vi skjutsade hem henne idag. Nu känns det nästan lite tomt i huset, fast det är ganska skönt också... Det är ju det som är det fina med barnbarn att man kan lämna tillbaks dem efter några dagar. Då är det gudomligt skönt med vila!
 Imorgon far vi iväg på en liten tripp igen!

1 kommentar:

  1. Jag blir gaaalen på Blogger just nu! Det går knappt att lägga in bilder och texten kommer i ett svep, det funkar inte med ny rad... Det kan också var att min dator håller på att rasa...:(

    SvaraRadera

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!