torsdag 21 juli 2011

njuta in i det sista...

Det ska man ju göra när det bara är fyra dagar kvar på ledigheten, eller hur!? Men jag vet inte om semester är min grej. Jag lyckades inte riktigt med den där efterlängtade avkopplingen i år. Kanske det blir svårare att koppla av ju äldre man blir? Är det jag som schåar upp mej för småsaker? Något är det som jag inte kan sätta fingret på. Eller så är det så enkelt att jag mår bäst av att jobba! Skitsamma, det blir ju grekiska ön Santorini om en sju veckor sisådär.

Jag har varit till Netonnet och handlat. Det var verkligen inte lätt att hitta dit! Men jag köpte iallafall ett par vita små högtalare till datorn, rätt snygga. Men dom lät så gräsligt illa att jag blev illamående och packade ner dom i kartongen igen...Men...jag köpte även ett macroobjektiv som jag är jätteglad åt! Så nu blir det roligt att fota!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!