måndag 6 augusti 2018

sommarfest i trädgården


Jag älskar ju det där med att ställa till med ett kaffekalas på sommaren. Att jag fyller år i fruntimmersveckan passar ju ypperligt... Mina barn fnissar och skojar om att morsan inte vill ha presenter, men kalas ska hon allt ha... (gillar ju presenter också, fast det erkänner jag aldrig)


Finaste väninnorna kom förstås!


Att baka i 35 graders värme gick ju bra det med... ;)
Klart det ska vara hembakat på ett kaffekalas!


Hela familjen samlad med ihopskramlade bord och stolar i skuggan under gammelbjörken, sånt kan man inte annat än älska. 



Men någon prins blev det inte av födelsedagsgrodan, får allt nöja mej med min lilla gubbe.

Ha det gott!
torpmormor

3 kommentarer:

  1. Visst är det härligt att ställa till med kalas på sommaren! Särskilt om vädret tillåter, och det har det ju gjort! Vilket underbart kaffebrödsbord! Antar att allt gick åt, ochd en tårtan går inte av för hackor! Oj, då god den ser ut!
    Grattis i efterskott!
    Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Ja, visst är det härligt med kalas om sommaren! Lite av kaffebrödet har jag allt sparat i frysen, tänkte ha ett litet "tantkalas" imorgon med faster o moster... :)
      Ha det gott fina du!
      /Annica

      Radera
  2. All of those pastries look absolutely delicious! Looks like you guys had a great party. Thanks for the share, have a fantastic rest of your day. Keep up the posts.
    World of Animals

    SvaraRadera

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!