tisdag 15 november 2016

den kom och försvann...


På en vecka blev det vinter och nu är det nästan vår igen... Lite trist med detta slaskväder och all adventskänsla som infunnit sig försvann i ett nafs! ;)


Imorgon startar vår julmarknad på jobbet. Vi har jobbat med julpynt och tomtar i flera veckor nu, så jag hoppas verkligen att stämningen finns där trots slaskvädret.

Tusen tack till Ni fina vänner som tar er tid att kommentera så rart trots den dåliga uppdateringen på min blogg! Kramar till Er!

Allt gott!
"torpmormor"

2 kommentarer:

  1. Hej Annica.
    Jeg har fundet dig på Instagram og nu også her på bloggen. Jeg er selv flyttet på landet for knapt et år siden, og jeg elsker landlivet. Dine billeder og tekster formidler netop den stemning jeg er så glad for. Jeg håber at du vil blive ved med at blogge - selv om Instagram er hurtigere, for der er nu noget andet over et blogindlæg. Jeg vil læse nogle af dine gamle indlæg, og så har jeg sat dig på min Bloglovin'-liste, så jeg kan følge med i alle dem der kommer :-)
    God onsdag til dig!
    Hilsner fra Nana

    SvaraRadera
  2. Ja, snö och kyla försvann snabbt och jag är lika glad för det, jag vill inte ha vinter förrän tidigast januari. Så tråkig är jag!
    Hoppas er julmarknad blir lyckad, jag har ju sett tidigare hur fint ni gör i butiken!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!