torsdag 22 mars 2018

torsdagskväll i timmerstugan


Torsdagskväll, och en lång ledig helg att se fram emot. Förkylningen börjar ge sig (äntligen) och nu ska jag planera en liten vänkväll här hemma på lördag. Alltid mysigt med en liten enkel middag tillsammans med goda vänner och massor av skratt! :)

Snöhögarna har kanske sjunkit ihop lite grann, men någon äggletning i trädgården i påsk kan vi glömma. Fast det kanske vore en idé att låta barnbarnen gå loss med snöskovlarna och gräva fram äggen... hihi!

Fin helg till Er alla!

4 kommentarer:

  1. Så du tampas också med förkylning! Denna gång tycker jag den är värre än nånsin! Hoppas att du hinna piggna till innan din fest. Så mysigt det låter! Jag tycker det låter utmärkt med lite snöskottning i påsk. Förena nytta med nöje. Önskar dej en fin helg.
    Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, denna vinterförkylning verkar ta tid att bli av med. Lite snöskottning i påsk blir finfint. ;) Fin helg till dej med!
      /Annica

      Radera
  2. Låter som en finfin ide att låta barnbarnen gå loss på snöhögarna!!! :-)
    Jätte mysigt kök du har!
    Trevlig Helg önskar jag dig
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajamen, i påsk blir det snöskottning! :)
      Trevlig helg!
      Kram Annica

      Radera

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!