onsdag 3 december 2014

rapport från torpmormor

Bild från årets Julmarknad på Solrosen.

Nu har jag jobbat tre dagar på vår fina lokala café och second hand-butik. Det har fungerat ganska bra med mina tummar, så vi får se hur det går. Roligt är det iallafall! Jag brukar jobba där extra som volontär plus att jag är en riktig stamkund, så jag känner mej rysligt hemma! :)
Vill verkligen rekommendera ett besök om ni är i trakterna runt Nord-Uppland och gillar loppisar!

Ha en fin onsdagskväll!
Torpmormor

6 kommentarer:

  1. Vilken dröm att jobba på café och second hand! /Lilla gummann

    SvaraRadera
  2. Men vilket roligt jobb ! - Förstår att de är lite av ett "drömjobb " för dej :)
    Hoppas dina tummar inte är alltför onda ♥
    Kram / Anneli

    SvaraRadera
  3. Vilket roligt jobb du har, hoppas att tummarna håller!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Då håller jag tummarna för att det går bra ; )
    Skulle aldrig kunna jobba på vårt second-hand för jag skulle köpa alla gobitar själv och tomten med gul jacka hade bergis fått följa med.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Tänk,att få jobba på en riktig loppis och med alla dessa tomtar! Tala om julkänsla!
    Hoppas att tummarna håller och att du kan vara kvar!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!