söndag 27 april 2014

njutbara dagar!


Vilken underbar helg vi har fått njuta av! Björkarnas slog ut på en dag och överallt spirar det! Det är helt underbart att gå runt i naturen och se så mycket som händer för varje dag. Tänk om vi kunde frysa tiden så vi hinner njuta riktigt ordentligt. Jag kan tänka att de stackars pollenallergikerna inte håller med mej, för visst är det galet mycket björkpollen detta år!?


Gubben kämpar på med sitt trallbygge och jag tror bestämt att han börjar bli färdig. Det blev bra mycket bättre att få ut badtunnan en bit från altanväggen.

Kram
Torpmormor

2 kommentarer:

  1. Vilket underbart lusthus!! Och fina trädgårdsmöbler. Och jag som bara har gamla och rangliga. Men dom funkar dom med.../Lilla gummann

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lusthuset är vi riktigt glada åt! Gubben byggde det för att vi skulle få användning för det stora spröjsade fönstret som är ett kärt minne från mina morföräldrars gård.
      Kram Annica

      Radera

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!