söndag 10 juni 2012

tid att njuta

Jag trodde vi var färdiga med verandabygget. Men icke. Igår for maken iväg och köpte plattor som ska läggas vid uppgången på trädäcket. Ingen rast och ingen ro, det passar honom. Men inte mej, jag är lite mera för det där med ro..;)

Idag har jag resonerat med mej själv.
 Jag kom fram till följande:
Om jag hade varit ute vid husvagnen, vad hade jag gjort då?
Jo, vilat i solstolen.
Spankulerat runt och njutit av den lediga tillvaron.
Tagit ett dopp.
Plockat lite blommor.
Tillrett en enkel, snabb middag.
Tagit en promenad.

Detta är just precis vad jag har sysslat med idag.
KRAM!

2 kommentarer:

  1. Vad fint det blir! Var har du köpt fjärilen på väggen i bakgrunden? :-)

    SvaraRadera
  2. Vickan: fjärilen kommer från Stenborgs. Den har nog ett par år på nacken...

    SvaraRadera

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!