torsdag 1 december 2011

skrotar tapeter...

Idag har jag en tuff dag framför mej. En hel villa ska tapetseras om. Tapeterna är gamla och slitna så det behövs verkligen. Jag tror att källarvåningen får duga, den känns faktist ganska fräsch.

Ganska fiffigt och framförallt mycket klimatsmart att rusta upp ett snart 50 år gammalt dockskåp som nu den tredje generationen kommer att leka med. Gamla tapetkartor återanvänds och även vissa möbler är helt användbara trots åldern. Detta ska världens bästa lilla jäntunge få i julklapp!


3 kommentarer:

  1. Oj,oj,oj nu måste väl du börja att tänka på Åke.Jag trodde det var er hall när jag såg första bilden.
    Puuuh!!!

    SvaraRadera
  2. ÄR DET DETTA NI VILL HA HJÄLP MED? VAD SKÖNT!!

    SvaraRadera
  3. FÄRDIGT! Rustat en villa på en dag! :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!