söndag 15 maj 2011

oj då...

Så här såg det ut vid våran husvagn när vi kom till Silvköparen i morse. Vi hade fått fel information, så vi var helt enkelt tvungna att flytta vagnen tre meter. Som kompensation blev vi erbjudna ett parti golvskivor med tillbehör för att kunna bygga ett förtältsgolv av. Dom flitiga Caravan Clubcamparna hade verkligen placerat högen så vi skulle förstå att den var våran...


Efter fem timmars ivrigt hamrande, sågande och bultande ser det ut så här. Det ska bli spännande att se vad det blir för toppbeklädnad. Det är sånt här som gubbarna bestämmer...

Jag bjöd snickargubben på sillunch inne i husisen med värmefläkten på för fullt. Regnet stod som spön i backen emellanåt så jag satt med tårna i värmen och surfade på mobilen. Lite dåligt samvete där, men jag tror han var glad att jag inte sprang ivägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!