tisdag 31 maj 2011

husvagnslivet


Husvagnslivet är så underbart, jag fattar inte hur detta har gått till!? Det känns nästan som att fixa och dona i en lekstuga när man pysslar i husvagnen. Måste vara nåt jag saknat i barndomen trots att min snälla morfar byggde en jättefin lekstuga åt mej. Även gubben trivs som fisken i vattnet. Är man säsongare så finns det en elklippare som man får låna och fixa till gräset framför förtältet. Det låter ju så töntigt att det nästan är kul...



En halvrasslig mobilbild som visar det nystajlade förtältet. Den lilla loungegruppen inköpt på Wåhlstedts blev klockren därinne! Nu väntar vi på värmen så raggsockorna och elfläkten kan stoppas undan...




4 kommentarer:

  1. Det ska väl bli någon träff i Sala denna sommar hoppas jag! Måste loppa lite på Strömsbacka! ;)

    SvaraRadera
  2. Dricka vin å gå på loppis!!!

    SvaraRadera
  3. Jaaa!!! Vi kör ett loppisrace i Sala!!!

    SvaraRadera

Jag blir så glad att Du tar Dej tid att lämna en liten kommentar!!